مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 14:302020-09-01حوادث

بسته خبری پلیس| از ثبت نام دانشگاه پلیس در هرمزگان تا کشف لودر 9 میلیاری قاچاق


پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر به کشف یک لودر 9 میلیاردی قاچاق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بسته خبری پلیس در هرمزگان شامل اخبار 48 ساعت اخیر حوزه انتظامی از کشف سرقت ها و کالاهای قاچاق تا فعالیت های اجتماعی پلیس است.

کشف لودر9 میلیاردی قاچاق در شهرستان میناب  سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در راستای مقابله با کالای قاچاق، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل لودر مشکوک شده و جهت بررسی بیشترآن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد لودر فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش لودر قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان  9 میلیارد و500میلون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف 303 کیلو مواد افیونی در شهرستان رودان مأموران موادمخدر استان با همکاری پاسگاه بجگوییه شهرستان رودان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مطلع و پیگیری موضوع را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از ثبت نام دانشگاه پلیس در هرمزگان تا کشف لودر 9 میلیاری قاچاق

بسته خبری پلیس| از ثبت نام دانشگاه پلیس در هرمزگان تا کشف لودر 9 میلیاری قاچاق